piątek, 30 lipca 2010

Ogon

Usterzenie samolotu przewidziane zostało w układzie Rudlickiego głównie ze względu na mniejsze opory. Ramię statecznika jak wiadomo im większe tym statecznik może być mniejszy jednak niezależnie gdzie się znajdujemy podczas tej optymalizacji statecznik powinien być możliwie najlżejszy. Ze względu na łatwość wykonania zdecydowano się na wykonanie statecznika w tej samech technologii co uszka skrzydła. W tym przypadku mieliśmy trochę zdobytego wcześniej doświadczenia i pozwoliliśmy sobie na kilka zdjęć podczas procesu robionych wprost przy pracy. Jako element łączący zamówiona została węglowa stożkowa rura na której końcu umocowane będzie łoże statecznika.

wklejanie dźwigara

Przyklejone wzmocnienia ze sklejki

Pokrywanie balsy klejem


Umiejscawianie pokrycia z balsy

Statecznik gotowy do dociskania w worku podciśnieniowym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz